onsdag 22 oktober 2008

Snyggaste lilla vampyren :)





















Det finns nästan inga kostymer till bebisar under 2 månader så det var bara för moster att sätta igång och skissa och klippa ut och sy en egen dräkt. Jag är toppennöjd med resultatet att jag knappt vill ge bort dräkten till Liam juh :) Tog 11timmar att sy denna. Liam tyckte inte alls om att vi skulle testa denna för att se om den passade. Vi har sett på flera skräckfilmer och eftersom han får vara med på halloweenfesten så här tidigt (det ska ju börjas i tid :)) så tror jag att han inte kommer att drömma några mardrömmar för han kommer att vara så van vid skräck och allt :D

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Men åååååh, så underbart söt dräkt och bebis :-) Jag håller med, det är grymt tråkigt att det inte finns maskeradkostymer till små bebisar här i Sverige. Jag menar, NÅNTING kan det ju finnas iaf. Men denna vampyrdräkt är bland det sötaste jag sett!! /Helene