torsdag 30 december 2010

Dagarna går och dagarna går....!

Ja när kommer man ikapp alltså? ;) Å med mitt braiga minne så minns jag faktiskt inte allt vad som hänt sen sist. Kan ju berätta om julafton iaf :) Var 19 stycken i mammas pyttelillahus på 2 rum och kök=TRÅNGT. Men de gick bra ändå och de var mycket trevligt. Proppmätt blev man å på natten vakna jag upp å skrek rakt ut (Chrisitan var fortfarande vaken) jag glömde att äta medisterkaker. Fan vad dåligt samvete jag hade då, älskar dom och tycker att dom är ett måste på julbordet men jag såg dom inte fast jag visste att Marie gjort dom. Aja vi löste de dagen efter på julmaten och då öste jag på med medisterkaker =)
Massa julklappar fick man också, över 30 stycken. Blev verkligen förvånad! Som "vuxen" brukar man ju inte få så många julklappar men jag har ju varit så snäll så de är ju förståeligt hehe ;)

Sen är minnet tomt och de sista jag minns är vad jag gjorde igår. Åkte nämligen till koppom och fick äntligen träffa tjejerna!! =) Erica har ju precis kommit hem från några månader i Usa och Lasse har ju varit i Berlin lika länge, Camilla har varit i Lidköping hela tiden och sen var de Anneli från Årjäng. Var verkligen superkul att få träffa dom igen och timmarna gick och de blev såklart massa massa babbel och blabbel som darlingen kallar de ;) Så gjorde vi den årliga paketleken där alla presenter i år började på K, nästa år ska de börja på T :)
Kom inte i säng förens 03.01 men de gjorde mig ingenting. Hade kunnat vara där hela natten men vi ska ju ses i morgon igen å fira nyår så. Är egentligen bjudna till Loussane men jag väljer att hellre vara med mina kompisar som varit borta så länge än med någon som man faktiskt kunnat se när som helst, typ :) Ska bli trevligt. Blir nog inte lika mycket mat som förra nyår (11 rätters + 3 desserter) men mat blir de iaf =)

Nu ska jag börja baka hallon och rabarberpaj så den är klar tills i morgon då pappa och farmor kommer på en snabbvisit. Sen får vi se vad mer jag hinner innan darlingen kommer hem från garaget och de är dags att börja med maten...

Inga kommentarer: