fredag 17 december 2010

Redan slut...

Precis kommit hem från jobb, darlingen som varit sjuk i en vecka hade faktiskt gjort mat som jag precis slängt i mig å nu är jag så trött så de blir sängen med en gång. Upp klockan 07,45 och jobba igen. Insåg igår att jag är bara ledig EN dag innan julafton. Shit!! Blir ju inte mindre sleten av att tänka på det haha..

I tisdags var vi på Liams dagis på luciafirande och igår var vi i Norge och storhandla haha. Vissa saker är jäkligt billigt där säger jag bara =)

Läste precis i nwt att de blir arvikafestival nästa sommar trots att de har en skuld på 10 miljoner för i år. Mina vänner kommer säkert bli jätteglada för att de blir av men jag kan faktiskt inte förstå hur de kan bli en ny festival med så stora skulder?! Kommer dessa artister att kunna få sina pengar?

Nää nu blir de sängen. hej svejs! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast du! Anledningen till att det kan bli en festival är ju att alla skulder är avskrivna. Så det finns inte längre några skulder! Tjoho