torsdag 24 februari 2011

Inte gjort något speciellt..

Ja de är som vanligt att tiden flyter på och man hinner inte med någonting samtidigt som minnet sviker ;) Var hos mamma häromdagen och hon fråga vad vi hade gjort dagen innan - ja kom verkligen inte på något ju, jag mindes att vi inte var hemma typ på hela helgen men exakt vad vi hade gjort mindes jag inte. Ja de är väl bara å förbereda sig på att jag ärvt alzeimerz från mormor :( Men efter att ha gått å funderat hela dagen (christian kom heller inte på vad vi gjort) så kom jag på vad vi gjort hehe. Får nog börja skriva upp allt vad jag gör eller blogga oftare kanske ;)

Vi har iaf hälsat på många de senaste dagarna, Christians mormor, Kent, Mamma, Viktor och Syrran.
Har varit och tagit massa prover, skrivit på massa blanketter, jobbat, grejat i garaget, gått vilse i den nybyggda konsum, och gått med i lovefilm. Fick första filmerna igår och jag hade tänkt vi skulle se bägge, satte på första filmen klockan 20.00 men med massa pauser pga toabesök, äting, telefonsamtal och att christian fick slänga sig iväg för å hjälpa en kompis så blev den första filmen äntligen klar 23.08 och den var bara i en timma och fyrtio minuter haha.
Idag var vi uppe tidigt för å bli med brorsan på rättegång i Karlstad. Var väldigt kul faktiskt (kanske inte själva rättegången men innan och efter) när hela familjen är trött ja då blir det bara massa flabb =) Säger bara en sak ÅKLAGARE haha :) På vägen hem ringer polisen med nästa brottsak så nej han är inte kriminell våran lillebror ;)
Viktor kom över med pyssel åt mig så nu blir de att sätta sig å sy klart hans projekt..
Har föresten fixat och bokat klart allt inför våran sverigetripp i mars, ska bli så kul =)

Inga kommentarer: