måndag 28 februari 2011

Helgen..

Fredan var jag ledig och jag gjorde väl inte så mycket på dagen mer än att kolla datan och scrappa. Har nu bara 1 sida kvar på Italien albummet =) Gött!! Har inte bestämt mig för vilken resa jag ska ta härnäst, om man ska ta dom i ordning eller om man ska hoppa över tunisien? Hmm.. Svårt. hade ju skitkul på den resan och vill ju gärna visa upp den också för kompisarna även om det känns lite konstigt att exet var med då. Har ju världens bästa sambo nu så för han gör de ingenting, han brukar faktiskt fråga om jag inte ska ta å scrappa ;) Men jaaa jag får nog fundera lite till. Har ju gjort några resor efter det också.
Sen gjorde jag fläskfile, hasselbackspotatis och rödvinsås och till efterätt serverade jag äppelkaka med vaniljsås. Blev riktigt proppmätt!! Sen gick vi över till Viktor och stre lite med han och hans mamma. Hjälpte han ju att sy ytterligare en flagga som han skulle ha med på hockey´n.



Sen under tiden vi var där ringde Mattias och Ida och sa att de stod i våran hall så då var de bara att traska hem =) Där blev de kvar ett tag och sen kom Viktor igen så grabbarna drack några öl...

Lördag var de jobb och sen blev de inte så mycket mer...

Söndag var de jobb och på rasten sprang jag iväg till Öb och köpte slippapper för 380kr åt darlingen. Han har ju fullt upp med att slipa massa eftersom flera delar på bilen ska lackas på onsdag så han har t.o.m anställt hans bror på slipning för 50kr timmen ;) Han är skitnöjd över den pengen hehe. Iaf så slipa de i 8 timmar i streck och bara en halvtimma efter jag köpt massa slippapper så undra darlingen om jag kunde gå till öb igen å köpa en ny exenterslip för den hade brunnit upp, haha ja då går den varm iaf =)
självklart gjorde jag ju det :) Både jag å Christian var väldigt sletna igår så när vi äntligen kom hem sent på kvällen så var de bara soffan som gällde, viktor kom över en sväng också och sen blev det Wallander :)

Idag ska pöjkerna slipa massa igen och jag har blivit tillfrågad om jag med vill vara med och slipa. Slipa ju massa grejer åt den förra killen så jag vet ju att det inte är det roligaste men jag borde väl kanske hjälpa han, å då kan jag ju också skryta med vad mycket tid jag lagt ner på bilen :) Har inte helt bestämt mig än men har jag inget annat för mig så kan jag ju lika gärna bli med än å ligga i soffan och glo. De var den helgen de...

Inga kommentarer: