tisdag 18 oktober 2011

Jag hänger kvar ;)

;)

Igår kväll tyckte jag Meline börja på att låta lite märkligare när hon andades, typ som astma, att de tar i lite när hon andas. Tänkte inte mer på de (jag har ju typ astma och jag vet att Liam hade förskylningsastma som liten). Men i morse när hon vakna 11,05 så tog jag upp henne och skulle byta blöja och märker ganska direkt att något inte är som de brukar. Hon har jättesvårt för att andas och lixom letar efter andan ser de ut som, ser ut som om hon skulle ha svalt något och inte riktigt får lugt och munnen är öppen hela tiden... Och när jag börja prata med henne hör jag att hon är superhes!! Hon är ju väldigt nöjd och glad annars så jag hoppas inte de är något allvarligt..? Ringde bvc och prata in på telefonsvararen men än har de inte ringt upp..


I kväll ska den stora darlingen lägga sig redan vid 21 eftersom han ska upp 02.30 och vara på jobbet 03.00. Då ska de åka 63 mil och hamnar då i Kramfors. Han åker ju med vd´n och chefen så vi får väl se hur mycket jag hör av från honom de närmsta dagarna. Men jag ska nog att vara sysselsatt för det ;) 09.30 ska vi träffa Thea och Nicole i morgon och gå på babycafe´t. Aldrig varit där innan så de ska bli intressant och kul att träffa andra mammor med barn :) Sen blir de nog till att ta en shoppingrund apå stan och på eftermiddagen ska vi träffa Erica så ska vi laga god mat å se på film å så :)


Hoppas att tiden går fort för de är ändå lite skrämmande att jag å Meline ska vara själv i nä

stan 2 dygn, hoppas bara inte att hon får mer problem med andningen nu när han ska bort å så..




Här ser ni kort från hur Christians bil ser ut nu med grundlacken. Jag har faktiskt tagit massa fler bilder än vad han själv gjort men de är ju som många andra kort tyvär bortblåsta :( Men Christian hade ju kvar de få bilder han tagit så därför kunde jag gå in bland hans bilder och visa er :) Christian är hos lackerarna varje dag för att kolla till hur de går och han längtar varje dag till att åka dit innan jobbet hehe :) Snart så är iaf de lösa delarna klara, en färg är iaf på men en färg saknas... Ska bli så intressant att se när allt börjas byggas ihop till en bil, den där fula dyra skrothögen haha. Åh christian ville jag skulle baka en tårta med hans bil på för att ge till lackerarna när dom är klara. Kan bli minst sagt en utmaning då den minsta tårtan är väldigt liten, hur ska man kunna få ihop en bil på den??! :-)


Nää nu vakna prinsessan, hej svejs =)


Inga kommentarer: