måndag 5 mars 2012

Guldpengar.se - bara LURENDREJARE!!

Vill bara varna er andra om att inte tro på Guldpengar.se och deras "utbetalning sker inom 24 timmar". Skulle snarare säga att tjatar man mycket så kanske man har pengarna inom 24 DAGAR!!





Valde just detta företaget eftersom de hade högst guldpris då jag sökte, (18karat 272kr gram). Den 14e februari beställde jag guldkitet vilket tog 2 hela dagar innan jag fick. Stoppa ner vårat guld i påsen och skickade in till dom bara någon timme senare. Så långt såg allt bra ut, på deras hemsida kan man följa vad som händer när man loggar in och inte förens den 21februari, alltså en vecka senare så stod de att dom mottagit guldet och nu hade värderat det! På deras hemsida står de att de gör utbelning inom 24 timmar efter värderingen men de märkliga var att de stod inte förens den 24e att utbetalning var gjord, alltså 72 timmar senare så redan här sprack sanningen!! Står på hemsidan att de har en annan bank och att de kan ta en bankdag innan man ser pengarna och de är helt okej men efter 3 bankdagar ringde jag till dom och tanten var hur OTREVLIG som helst och hävdade att de betalar ut inom 24 timmar och att de inte betyder att jag har dom inom 24 timmar och d eär ju en sak men jag såg ju svart på vitt att de tog dom 3 dagar innan de gjorde överföringen men de hade hon inget svar på men hon sa de tar 4 bankdagar innan jag har dom så jag väntade lite till. Efter ytterligare några dagar och flera mail till guldbrev som inte ens svarar på de fågor man har så har jag IDAG efter 20 dagar ÄNTLIGEN fått pengar, vilket tog dom 7 bankdagar..!



Och jag har egentligen inget behov för dessa pengarna och de gjorde mig ingenting att jag fick dom först idag men känner mig ändå väldigt lurad och de finns ju faktiskt dom som faktiskt är i STORT behov av snabba pengar och stackars dom som tror att de får pengar så snabbt.. När jag berättar detta för mina bekanta så får jag höra fler liknande historier så de är tydligen inte alls ovanligt att de antingen tar en jäklans tid eller att de inte betalar ut rätt summa...

1 kommentar:

testo89@live.se sa...

Är själv inne på min fjärde bankdag idag, några tips på hur man får pengarna?