onsdag 7 mars 2012

Stor tjej..!

Igår tog jag, Lina (hon som bor på min gamla gata) och våra tjejer en promenad på flera timmar. Tog också en fika på nordells och vi ställde vagnarna bredvid varandra. De var så söta tjejerna när de skulle hålla handen och de bytte leksaker, prata och skratta. Men efter en stund ville Meline över till Milla och de lyckades hon så gott som med. Hon klättra över och ställde sig upp i vagnen flera gånger! Kan säga att både mitt och Linas hjärta klappa fortare där.. Får nog byta till sittdelen nu så man kan spänna fast min livliga dam :)
Bytte även bilbarnstolen i helgen då den lilla börja bli trång.. Vart tog min lilla bebis vägen?
Efter promenaden blev dom med hit och vi satt och snacka en massa tills de var dags för tjejerna att lägga sig :)

Idag ska vi till polisstationen och hämta tjejens pass, ska bli spännande att se :-) Och sen ska vi även till guldfynd å hämta våra dyra ringar, men än är de några dagar kvar innan de ska sättas på fingrarna ;)

Har också scrappat en LO idag, de var verkligen på tiden.. :) Fick inspiration på mässan i helgen. Så nu är första Lo´n gjord till tjejens album. Fast än har jag inte något album till henne. Måste kolla efter de då jag inte hitta något på scrapbookingmässan..

Inga kommentarer: