söndag 27 september 2009

Tiden rinner iväg...

Ja nu blev det att några dagar utan inlägg igen.. Kan inte direkt säga att jag inte vet vad tiden gått åt till för det vet jag ju. Har ju jobbat och efter det har jag blivit sittandes vid datorn för att spela FarmVille :D Har sett syrran och mamma spela det länge och har inte fattat vad som är så roligt med det men nu har dom lixom lurat in mig i detta och jag är nu lite smått beroende. Måste hela tiden sköta farmen så att inte djuren dör eller att plantorna vissnar.

I torsdags när jag skrev inlägg sist så berätta jag att jag och grannen som jag ALDRIG pratat med innan eventuellt skulle på en promenad. Ja det var vad jag trodde. Hon skrev till mig några timmar senare och fråga om jag ville med så jag var tvungen att köra hem syrran och Liam först. Sen satt hon i bil och vänta på mig. Jag trodde ju vi skulle promenera men hon körde iväg med mig och 2 hundar långt ut i skogen. Måste erkänna att jag var lite smått nervös och fundera på om jag skulle få bli med hem eller inte.. Men det gick att bra. Vi var la där en timma och prata om allt möjligt :D Kändes lite konstigt bara att ge sig iväg med någon man aldrig pratat med och jag ska väl kanske inte klaga på att mina grannar är konstiga haha...

Sen en annan lite rolig sak som jag måste skriva om är att det nu är fem stycken av T´s kompisar som visat intresse för mig. Vissa mer än andra och är lite väl på och jag har nog blivit lika förvånad alla gångerna. Dels för att jag aldrig anat något då vi umgått som kompisar ihop med T och dels för att dom är väldigt bra eller kanske tom bästa kompisar. Jag skrattar mest bara åt detta men tycker ju förstås att det är lite kul och underligt.. Och med detta undrar man ju lite på vad han skulle tycka om han fick veta detta om sina kompisar? Antingen så bryr han sig inte överhuvudtaget eller så kanske han blir irriterad på dom? Är ju inte bara en av hans kompisar så.. Jag vet iaf att om jag fick höra att någon av mina bästa (eller iaf närmaste) kompisar har skickat till T att han är så snygg och att hon vill ha sex med han och massa sånt så hade jag nog blivit väldigt irriterad och sur på henne!! Så nu vet ni, vill ni ha mig som kompis så håll er till mig haha :D

Inga kommentarer: