tisdag 29 september 2009

Fullbokad dag!!

Idag har jag varit ledig från jobb men har haft fullbokad dag!! Först började jag med att ta hand om min farm, sen tränade jag, så var jag på stan och köpte present till mamma som fyller år i morgon, sen hämtade jag ut min systemkamera som varit på lagning, sen åkte jag hem och ringde massa nödvändiga samtal, skötte farmen, så kom syrran och mamma på besök så tog vi en promenad och så tog vi massa kort, sen var det möte kl 4 i huset med mäklarn och köparn men det sket sig. Åter igen så ville/kunde han inte köpa huset så nu måste vi börja om från början!! Faan så irriterande. Räcker det inte med att man betalat dubbla boende i två månader? Nu blir det minst en månad och säkert längre ändå :( Men T och hans familj var ju där och vi hade ganska trevligt och T´s mamma tyckte inte det var mycket kvar av mig längre så det märks väl tydligt att man gått ner i vikt?!?. Och Ts minsta lillasyster blev så glad och jag fick en kram med en gång :D Känns bra att det kan fungera normalt och att man kan skratta och ha kul ihop och inte måste vara ovän med hela högen..
Sen gick jag hem och skötte farmen igen och sen packade jag ihop en del saker och åkte till syrran för att vara barnvakt medans hon är på nån körutbildning. Så då har jag busat och lekt massa med Liam, passat på att ta massa kort medans han staplar sig fram, matat han, bytt blöja, tagit på pyjamasen och lagt han i sängen (dock hitta jag inget täcke men). Och nu sover han så sött så :D
Har tagit med mig lite arbete som jag tänkt pyssla med under tiden man sitter här i skogen helt skälv.. Men har helst lust att lägga mig jag med för guud vad trött jag är!! Okey jag får väl skylla mig själv att jag inte kom i säng förens halv tre hehe :D

Inga kommentarer: