fredag 5 november 2010

Guud vad dagarna går...

Denna veckan har gått enormt fort! Var å hälsade på mamma häromdagen på nya boendet. Var riktigt förvånad över hur mycket hon redan hunnit packa upp.

Igår var jag å darlingen hos syrran å såg på film å mös med marängswich, Riktigt trevligt.

Kan bara konstatera att man blir mer och mer galen i min darling =) Så himlans glaaad!! =) Idag är jag ledig vilket inte händer ofta på en fredag så de kommer bli en riktigt mysig frdagsfredag med 2 rätters middag. Toastskagen + fylld fläskfile med örtcremefreiche, ost och bacon tillsammans med potatisgratäng och rödvinssås. Nam nam :) Har köpte chips och dipp också så ikväll blir de mys! Synd bara att de inte går något bra på tv men de löser vi väl.

I morgon efter jobb är vi bortbjudna till Lousanne på middag och fest. Ska bli kul att få se lite nytt folk :) En gammal klasskamrat ska visst vara med också så de blir nog kul =)

Föresten har man alzeimers när ens pojkvän och familj skickar ut massa påminnelser på sms dagligen om att jag måste komma ihåg att dricka vatten, glöm inte att äta eller att de är tv om 30 minuter, haha. Är så glad ändå att jag har er =)

Inga kommentarer: