torsdag 17 mars 2011

Åker snart på semester =)

Igår när jag kom hem från jobb så berätta darlingen att vi skulle åka och äta pizza ihop med Viktor. Så vi gick över till Viktor och sen gick vi ut ihop. Han utbrast med en gång vi åker saab då!(min bil). Men jag hade inte med mig nyckeln eftersom jag bara använder bilen till jobbet typ. Då sa han okey då åker vi volvo då (sambons bil) men då hade inte han heller med sig nyckeln, näähä då åker vi Bmw då (viktors bil) säger Viktor och kommer på att han också glömt nyckeln haha. Han gick dock in å hämta den men tänk att ingen av oss tre tog med bilnyckeln hehe.

Idag efter jag slutat jobba är de fullt upp. Ska åka till garaget och fylla på olja, vatten, glykol, spolarvätska osv. Måste hämta trollet hos mamma, sen tanka och packa eftersom jag jobbar sent på fredag och tidigt på lördag reser vi.
Resan kommer att se ut så här.
Lördag
Trollhättan: Första stoppet! Ska inom överby och kika lite.
Sollebrunn: Farmor ska bjuda på mat :)
Stora Mellby: Kika på fasters hus som brunnit ner. Ska även träffa henne och överlämna trollet.
Varberg: Här sover vi i stuga vid havet :)
Söndag
Ullared: Eftersom man passerar Gekås så måste man givetvis in :)
Lund: Hälsa på Lasse (Sara) =)
Malmö: Här sover vi på hotell och vi firar även ett år idag! =)
Måndag
Köpenhamn: Vi åker över med Lasse till Köpenhamn och kollar lite. Sen blir de säkert en rundtur i både Lund och Malmö också.
Laholm: På kvällen åker vi till faster Anette i Laholm där vi ska sova två nätter.
Tisdag
Laholm: Vara hos Anette hela dagen. Förmodligen tar vi en tur å hälsar på andra släktingar i den staden som faster, kusiner och några jag inte vet vad för släktingar dom är men man har träffat dom några gånger iaf.
Onsdag
Vrigstad: Åker till kusin Jenny och hennes familj där vi även övernattar en natt.
Torsdag
Jönköping: Kollar in en viss butik i Jönköping på vägen hem.

Så ha en trevlig vecka allihopa! Och om du som läser detta är en inbrotttjuv så kan jag bara säga att jag har väldigt bra grannar så de är ingen ide att försöka ta något medans vi är borta ;) Hej svejs =)

1 kommentar:

Christian Andersson sa...

snuskbutik?:)