lördag 3 oktober 2009

Min dag idag :D




Igår var jag på fest hos en av våra kunder som bjöd mig på fest för någon/några månader sen som jag strunta i, men denna gången passade jag på att komma och tog med mig syrran. Han berätta för sina kompisar hur vi träffades och att han varenda gång han varit inne på jobbet för att handla, möts av en jätteglad och tevlig person och han har sett mina tänder varenda gång sa han. Lät lite kul faktiskt. Så nu får jag väl försöka att skratta med stängd mun :) Hans kompisar sa att han pratar väldigt mycket om mig och det är ju lite kul faktiskt :) När vi kom fram till hans trappuppgång så stod det tio polismän där och jag visste knappt om jag vågade att gå in ifall det var något med den festen men det var det som tur var inte och där uppe stod alla och väntade, vilket välkommande haha!! Efter några timmar gick vi ner till martensplatsen och där mötte man massa man kände och sen var vi på Mulan och dansade lite och sen var kvällen slut och jag var hemma halv tre..


Idag åkte vi till stan och det var meningen det skulle bli världens dansuppvisning som syrran och 40 personer till skulle vara med och brorsan skulle sköta ljudet så vi stod där på taket och hade världens koll på alla som gick förbi :) Men skivan hackade antagligen för kylan och allt regn och när vi tillslut fått låna en kabel från iphonen till ljudanläggningen så gick det inte att spela lika högt så det sket sig!! Så jäkla synd!! Sen ringde pappa och sa han, farmor, brorsan och hans tjej var i stan så då var det bara att åka hem och jag missade hela marten.. Gick inte förbi ett ända stånd :(


Nu kommer strax mina bästa vänner så blir det lite förfest hemma hos mig och sen blir det att gå till stan och sen på puben!! Ska bli skitkul!! Kanske kan man få lite gratisdrinkar eftersom jag fyller år idag? Haha!!

Inga kommentarer: