onsdag 11 maj 2011

Bröd, bröd och bröd!! + ny vecka..

Har ju tyckt att de gått åt extremt mycket bröd här, gör ju inge annat än att handla bröd. Att baka bröd känns ju inte som någon ide för trots dubbelsats så är de ju borta på 2-3 dagar. Iaf så för exakt 3 veckor sen så köpte jag 10 stora brdödpåsar för att se hur länge de höll och igår var de slut!! Nu tror ni väl att vi bara äter bröd men så är det inte. Äter ju inte ens kvällsmat utan de blir mest till frukosten och sen går de ju åt massa smörgåsar till Chrisitans smörgåslåda varje dag.
Idag var jag på stan och gjorde massa ärenden och köpte samtidigt med 15 nya brödpåsar både från torget och konsum och allt detta fick jag för 180kr =) Känns väldigt bra! lönar sig ju inte ens att baka när de denna veckan har halva priset på massor av bröd :)

*************************

För övrigt så har jag idag gått in i ny graviditetsvecka och tänkte ni kanske ville se hur jag faktiskt ser ut just idag :)



3 kommentarer:

Louise sa...

Skönt det i alla fall .)
Mina gör ont, men de går i alla fall att stå ut med dom än så länge.

Bullmamma sa...

söt mage :) Man saknar den sen kan jag lova

lina sa...

SV. haha känns ändå inte som att jag har så mycket på den där listan att fixa. jag skulle liksom inte stå helt handfallen ifall bebis bestämde sig för att komma idag, det är helt sjukt att tänka att snart är dom här, efter den här eviga längtan <3