måndag 9 maj 2011

Lite funderingar...

På torsdag ska jag och älsklingen på veteranåkdonspicknick här i Arvika. Picknick tycker ju jag är jättemysigt å de passar väl perfekt att man gör de samtidigt som man kan kolla på massa gamla bilar. Synd att det är så sent annars hade ju säkert syrran eller mamma velat bli med men jag tror att Kent med familj nog skulle dit så då får vi ju lite sällskap ändå =) Och i anledning med det så funderar jag på vad man brukar ha i sin picknickkorg? Har typ aldrig ens varit på picknick men jag vet att de är ingen picknick utan korg, röd-vit rutigt tyg samt filt :) Nää men jag funderar på att kanske göra matmuffins, tunnbrödssnittar, pastasallad, fylld pitabröd, små piroger, kladdkakemuffins och tjaee vad mer? alla tips är välkomna!

Åh på fredag ska vi iväg till Östmark på folkrace och kommer vara borta hela helgen. Det är Ida och Mattias som vill ha med oss eftersom ingen av dom har körkort för den superlånga folkracebussen så då får min älskling snällt ställa upp :) Kommer nog bli kul :-) Kanske ska man baka något att ha med till det också? ;)

Märks att man är ledig nu, de ända man har i hjärnan är baka, baka, baka :-) Och i helgen är de just precis vad jag gjort...

1 kommentar:

Jessica sa...

tack så mycket! :)