tisdag 29 november 2011

Bilder..

Vet inte vad jag ska skriva, har ingen ork eller lust alls egentligen. är de ens någon som läser här? Så tråkigt när man uppdaterar här hela tiden å så berättar man något för nån kompis så får man alltid till svar ja jag läste det, jaha vad ska man då prata om..? Tänkte de kanske blev bättre när man inte skrev något men nää de var inte någon som var mer nyfiken för det och när man väl var med kompisarna så har man ju glömt av hälften av vad man gjort :(

Oj vad trist de där lät, låter som jag inte gör något roligt alls men de gör jag, faktum är att jag faktiskt aldrig är ledig. Träffar kompisar i stort sett hela tiden eller så bakar man eller tar promenader osv.. Igår gick jag upp redan kvart i sex och började modellera Bärgaren i 3 timmar till en kommande tårta och fortsatte sen med en tacopaj. Meline sov som vanligt från 21.00-11.15 med ett matmål vid halv sex. Sen vid tolv kom Sara och Mirja med sina bebisar eller jag tycker egentligen våra barn börjar bli lite stora för att fortfarande kallas bebisar. Sen när dom åkt så kändes de lite tomt, darlingen var ju i garaget å grejja och bara man går in i köket så kommer man på något att göra så jag satte igång och bakade twix :)

I lördags var vi i Challa och julhandlade klart de sista julklapparna och på söndagen tog vi en promenad på stan. Brukar alltid vara så mysigt med skyltsöndagar men de var väldigt trist och tråkigt väder nu, regna å blåste som faan :( Svårt att förstå att de snart är jul..!

Träffa både Tonje och Camilla i lördags så då fick man stri massa ;) Och på lördagen träffa vi på Erica och hennes kille :) Är så himlans glad för hennes skull som har hittat en så trevlig kille :)


Detta kortet tog jag bara för att visa syrran och er andra att Meline inte alltid bär rosa kläder som många kanske tror eftersom jag älskar rosa. Visst hon har en hel del rosa kläder men vi klär henne i andra färger också. Och darlingens färgkombinationer som orange + rött eller lila + rött eller rosa + rött tex ska vi inte ens prata om ;)



Underbar bild på mig och tjejen :) Älskar henne så otroligt mycket! Är svårt att tro att man ska kunna älska någon så mycket på så kort tid!!



Om 2 dagar är charmtrollet 5 månader, vart tar tiden ivägen egentligen? :)



Jag kan flyga jag är inte rädd ;)



Och så gillar hon att äta pengar :( Är dyra "leksaker" hon har..! ;)



Inga kommentarer: