onsdag 9 november 2011

Vart är Meline??

Var en kväll som darlingen hade lagt ner Meline på golvet i vardagsrummet och så kröp han ner bakom mig i soffan. Vi pratade lite å myste i sådär 1 minut då Christian kolla upp ovanför min axel å frågar vart tog Meline vägen?!? Shiit jag blev nästan lite orolig men så fort man sttällt sig upp så såg vi att hon kravlat sig in under bordet, haha hon är väl för söt :) Numera är hon aldrig still på ett ställe så de gäller att hänga med ;)







Åh de ska börjas med telefoner i tid =) Här har hon dock sin pappas fula sletna 50 tals telefon (typ), kanske borde hon få min mina rosa touchtelefon som touchen ända slutat fungera på.. Tänk när hon blir större å kommer skrika att hon ska ha iphone å grejer, jaaa vad säger man då?



Sötfisen står i soffan :)


De är lika roligt varje morgon att se hur tjejen ligger nu för ingen dag är sig lik ;) Ena dagen ligger hon tvärsöver som på bilden, andra dagen ligger hon inne i kudden eller så ligger hon längst ner i andra änden. Ett under att andningslarmet forfarande känner av henne =)



Inga kommentarer: