onsdag 13 oktober 2010

En pytteliten uppdatering :)

Denna bloggen ligger lite efter just nu. Gillar mer min bakblogg =) Men sanningen är väl den att de faktiskt inte har hänt så mycket att skriva om...
På söndan var vi hos staffan där också Mia och Henrik var. Staffan bor granne med huset som mamma håller på och flyttar till så om jag skulle tappa bort darlingen så skulle de inte förvåna mig om han står hos staffan haha.
På måndagen gjorde jag en hösttårta och darlingens mormor kom å hälsa på oss för första gången, hans bror kom också en snabbsväng. Senare på kvällen när de andra åkt hem kom Henrik och vi såg på Lite sällskap ihop. Faan vilket roligt program! Så sköna personer allihopa haha =)
Och igår började jag sent så jag bakade höstmuffins och ställde en låda bredvid spisen som darlingen tog med till garaget efter jobb och resten tog jag med till jobbet. De var väldigt nöjda allihopa =) Vill ni se bilder så får ni kika i min Bakblogg.

Idag är de återigen jobb och efter de är de väl onsdagsmöte igen. Vet inte hos vem vi ska vara hos denna gången men de märks väl. Synd man inte är ledig så man hinner att baka något ;)

Helgen är jag ledig, min enda ledig helg tills sista november (förhoppningsvis så är jag ledig den helgen) så då ska jag verkligen njuta. Gubben ska iväg till rättvik och kolla på ny bil och jag ska mysa med min kära syster och säkert Liam också. Kasta lite löv omkring oss å ha allmänt kul =)

Inga kommentarer: