onsdag 20 oktober 2010

Färjestad flagga

I helgen hade vi lite "fest" här, samtalsämnet som Viktor höll under hela kvällen var ett projekt som han hade dragit in mig i dessutom. Att måla och sy en flagga att ha med sig på hockey matcherna. De blev prat om detta projekt under hela kvällen och massa olika färger man kan använda å hur man ska göra där osv. Kul fest haha :)
På måndagen var han iväg och köpte färg och jag fick besked om att gå till källaren och måla. Där var ju också Malin =) Kändes bra att vi var flera som hjälptes åt för jag trodde jag skulle behöva göra detta helt själv. Målade iaf klart allt på en kväll och två dagar efter skulle jag sy in kanterna och fixa så att pinnar kunde hålla uppe flaggan. Skicka sms att flaggan var klar och de dröjde inte mer än 2 sekunder så såg man att han kom springandes haha. Men han blev MYCKET nöjd! Trodde kanske att de skulle bli mindre prat om denna flaggan när den var klar men nej de har inte slutat ( ;) ) och nu ska han tydligen göra mer flaggor...


Inga kommentarer: