måndag 25 oktober 2010

Närmar sig Halloween =)

Veckan som var gick väldigt fort. Kommer inte ens ihåg allt jag gjort hehe. Har jobbat mycket iaf. Onsdagen hade vi några kompisar på besök. Åh så var de en dag som syrran och Liam var här för att hjälpa mig med att baka. De närmar sig Halloween nu :) Idag har jag ställt fram lite halloweensaker också. Har ju mer Halloweensaker än julsaker men orka inte ställa fram allt.

Idag gjorde jag dessutom mina första praliner, cupcakespraliner å så har jag bakat 4 limpor bröd, bakat tårtbottnar och ändå så var maten klar till 16.15 och darlingen verka inte alls bli försvånad över allt jag hunnit med men han blev väldigt glad för sin ask med praliner jag gjort. Betyget var bra eftersom han inte ville tro på att jag gjort dom själv hehe =)

Just de jag åkte med när han körde stor lastbil i lördags, eller rättare sagt bärgningsbil. Fattar inte varför de heter bärgningsbil när de är lastbil haha. Han har köpt sig ett renoveringsobjekt för flera hundra tusen så nu vet jag vart han kommer att bosätta sig framöver (eller redan gör för den delen) ;) Var å titta till han i garaget en dag och han såg verkligen ut som ett barn på julafton när han stod å packa upp alla delar som följde med bilen :)





1 kommentar:

Linda sa...

Ska bli spännande å se va ni hittat på i år :D