onsdag 6 oktober 2010

Lite tyst från mig nu..

De är lite tyst på bloggen här nu och de beror på att jag ska göra en bakblogg med alla mina bakbilder och tankar. Har ännu inte kommit på vad jag ska heta men de måste jag nog göra nu, Lasse har varit supergullig och håller på och gör en header som kommer bli jättefin och sen till de jobbigaste - att flytta över alla bakinlägg till den nya bloggen! Någon som vet om man kan flytta över inläggen med bilder och allt eller måste man ladda upp varje bild i varje inlägg som när man skriver nya inlägg? Jag tror iaf att detta kommer till att ta sin tid men då förstår ni iaf vart jag är :)
Givetvis så meddelar jag om vart ni hittar mig sen =)

2 kommentarer:

Erika - Bakglädje sa...

Är den nya bloggen också i Blogger?
Det finns säkert något enklare sätt, men ett sätt är att ta ett inlägg i taget. Kopiera HTML-koden, glöm inte att skriva rubrik, Publicingsdatum och Etiketter. Då följer bilderna med.

Milli sa...

Jo jag kommer använda blogger då de är den jag kan. Är nog med grejer att hålla reda på ;) Jo jag tänkte jag skulle prova att kopiera html länken och hoppas att jag ska slippa föra över bilder. Att jag måste skriva etiketter gör inge för de får nog få lite mer avdelningar :)