fredag 1 april 2011

Jag behöver väl inte berätta..

att dagarna som vanligt springer på? :) Känns som de är standardfrasen i varje inlägg men jag fattar verkligen inte vart tiden tar vägen!!

Så vad har hänt de senaste dagarna förutom jobb...? *tänka tänka*.
I lördags natt vakna vi av någon som plingade, plingade och plingade på dörren, de var ett evigt plingande. Jag putte på älsklingen å bad han öppna för de är garanterat viktor, å vem hade rätt hehe ;) Han hade slarvat bort sin telefon å behövde låna en för å ringa några samtal så inga skulel bli oroliga om de inte fick tag pån :) Sen lyckades vi tillslut somna om och blev väckta klockan 9 igen av evighets plingande och de var ju Viktor igen som ville låna telefon. Efter de har vi haft han på besök hundra gånger haha. Men nu när han köpt ett tillfälligt kontantkort så blir de ju lite mindre besök, typ bara 1-2 gånger om dagen :)

Hade även besök av Milla hela lördagen å vi tog en härlig vårpromenad och fika och sne har vi bara babblat massa typ :) Hon kommer till sverige även denna helg så vi ska ses i morgon igen :) Så kul att hon äntligen prickat in mina lediga helger. Ska även försöka hälsa på syrran och mamma en sväng är planen..

Igår slutade jag tre och på vägen hem så svängde jag inom en gammal gymnasieklasskamrat Karin. Hon är ju fortfarande ihop med samma kille som när vi gick i skolan och nu har de två barn ihop varav den minsta snart är två månader. Var verkligen kul att träffa Karin och Mattias igen :) Har ju inte träffat deras barn tidigare men jag gjorde en blixten mqueen tårta till Lukas när han fyllde tre och han prata så gott om denna tårtan och var jättenöjd med den så de var kul att höra :) Å vilken stor skillnad de är på tre åringar och tre åringar!! ;)

Annars har de väl inte hänt så mycket mer än typ varit i garaget å grejjat, möblerat om å så har jag äntligen för nån vecka sen fått till min första papperscupcake =)

Nää nu blir de att skynda sig göra klart kakorna å sen ska jag börja med maten. Blir någon form av fylld kyckling med bacon och oströra men vad de blir till har jag inte bestämt helt. Sen har Christian beställt fredagsmys med film så de får man väl bju på då ;)

Såg föresten en film igår som heter trick or treat och gissa vad den handlar om?! ;) Guuuuud vad jag längtar till halloween :) Borde vara halloween lite oftare ;)

Inga kommentarer: