fredag 16 oktober 2009

Älskar min syster mest av allt!!!




Har väl egentligen alltid älskat min syster men ibland är det förstås lite mindre och ibland mycket mer :) Nu det sista har min syster ställt upp väldigt mycket för mig och dessutom så sköter hon min farm dom gånger jag är "upptagen" vilket har blivit ganska ofta i det sista. Så skönt att det bara är att fråga om hon har lust att skörda lite och sen helt plötsligt när man kollar så har hon accepterat massa vänner, hjälpt grannar och fixat medaljer åt mig. Och en morgon ringde hon tom till mig och sa jasså så du har skördat själv idag. Hon hade tydligen gått in för att göra det eftersom hon visste att jag hade besök och tänkte att jag säkert ville ha lite extrahjälp. Så snäll så snäll :D Älskar dig!!

1 kommentar:

Jezzica sa...

Älskar dig med :)