lördag 17 oktober 2009

Fredag, inte som planerat...

Ja vilka dagar är egentligen planerade? Nu för tiden kan allt ändra sig på väldigt kort tid... Igår satt jag vid datan och skötte min farm och gjorde massa annat. Sen åkte jag till syrran vid halv tre och hann i princip dit innan vi skulle med mamma till stan och göra lite ärenden. Var på expert, atlantis och konsum. Sen åkte vi hem till syrran och där fick jag ställa mig och skala potatis medans syrran satt vid datan och skötte hennes farm :( Sen lyckas hon komma ifrån och gjorde ungsbakad falukorv och potatismos till oss :) Sen skötte vi farmarna igen ( jag fick gå till mamma eftersom syrran använde sin data, men mamma hade sin data men som tur var så fick jag låna brorsans data). Sen såg vi på film och myste med godis, chips och dipp.
Och så typiskt att när man ska mysa och umgås med familjen så är det alltid något som avbryter.. Då fick man en hel hög med sms. Och svarade jag inte på ett sms så kom det ett nytt och sen ett nytt. På 6 minuter fick jag 3 sms från en. Så det gäller att alltid vara redo med telefonen.. Så ville han och hans kompisar ha med mig till karlstad och gå på puben. Hade ju jävligt kul förra Onsdagen när vi var där så tänkte att jag lika gärna kunde bli med.. Så när jag skulle köra brorsan till stan så fick vi varsin flaska med sprit av syrran :D Så snäll hon är :D
Men nu var det så att jag skulle ju jobba idag så jag valde att vara nykter och det var la sådär.. Hade riktigt trevligt men kändes konstigt att vara nykter på en pub. Och han bartendern i från Big Brother som bor i Karlstad var där och festa. Jag fråga killarna (ja varför är jag alltid ensam tjej?) jag var med, om det inte var han, det MÅSTE vara han men nej dom hade ingen koll på det! Men jag är helt säker på att det är han. Speciellt när man såg hur alla drogs till han och när puben stängde så drog han över jackan och täpte igen luvan för hela ansiktet ungefär som att han inte ville bli igenkänd. Så det var han!! Hade han inte haft fullt med tjejer runt sig hela kvällen så hade jag fasiken frågat han :D
Kom hem 04.50 och då hade jag 4 timmars sömn innan det var dags att gå upp och göra sig klar för jobbet :D Och tro det eller ej men jag kände mig piggare än någonsin!! Fattar inte varför. Borde ju vara supertrött så sent som det blivit i det sista.. Men jag ska inte klaga.. Nu är jag ledig5 dagar så då kan jag ju passa på att sova :)

Inga kommentarer: