fredag 9 oktober 2009

Är så trött...

Har haft fullt upp de sista dagarna och därför har det varit dålig uppdatering.

Lördan: hade jag lite förfest hos mig, sen åkte vi 11st i en bil in till stan och där gick jag omkring med kompisarna och vi var på krogen och hann även att åka virvelvinden innan det stängde!! Hade väldigt kul och kom hem vid 03.00.

Söndan: Hände inget speciellt. Var hos syrran så gott som hela dagen..

Måndan: Hade jag tänkt lägga mig tidigt och sa nej till besök eftersom jag skulle upp och jobba på tisdan men ändå blev man sittandes och prata i telefon några timmar och kom i säng strax efter 02.00.

Tisdag: Jobbade och efter det kom en kompis för att kolla till min bil och jag kom inte i säng förens närmare 06.30. Shit vad tiden gick fort!!

Onsdan: Var jag jävligt seg med att gå upp och kände mig ganska halvdö när jag gick till mitt hus för att ha ännu en visning eftersom förra köparen drog sig ut :( Var gött med en promenad men tog lång tid innan jag vakna till. Tänkte att ikväll kommer jag somna fort! Men så fick jag sms av en som ville jag skulle bli med och festa i karlstad. Sa först nej men sen tänkte ja va faan, har ju inget för mig ändå.. Så jag var ensam tjej och åkte med 3 killar dit och gick på krogen. Var jäkligt kul faktiskt!! Trodde inte det var så mycket folk ute på en onsdag men jag är inte van storstäder heller.. Så kom jag väl hem runt 04.00. Vakna av sms från Tonje 07.15 men som tur var så somna jag om igen.

Torsdag: Var jag åter igen ganska seg. Gick en tur till stan och åt mat på Mulan med mamma och syrran, sen gjorde vi inte så mycket och på kvällen fick jag besök igen. Och även denna natt blev det sent och när Tonje skicka sms vid 06.15 att hon precis vaknat så var jag tvungen att skriva godnatt för då var det på tiden att lägga sig för mig.. :D

Fredan: Konstigt nog så sov jag bara till typ 11.30 och kände mig ganska pigg.. Satte mig vid datan ett tag och sen har en kompis hållt på och grejjat med min bil där allt krånglar!! Fan vad trött jag blir på den.. Får inte köra med den längre eftersom den kokade 3 gånger på cirka 3 mil. Så det blir till att låna bil i morgon så jag tar mig till jobb. Innan har jag varit tvungen att åka med andra eller tagit tåg och då mår jag jävligt dåligt.. Hoppas min bil snart kan fungera som normalt..

Så sammanfattningsvis på en vecka(Fredag-Fredag) så har jag varit ute och festat 3 gånger, gått och lagt mig jäkligt sent 6 dagar. Men ikväll då jäklar ska jag sova.. Det värsta är att jag inte är speciellt trött nu, kanske har jag lyckats vända på dygnet? Men måste upp vid åtta i morgon så bästa att lägga sig i normal tid för att vara pigg på jobb :D

Inga kommentarer: