lördag 24 oktober 2009

Borde skriva varje dag...

Jag borde egentligen skriva varje dag eftersom jag inte minns vad jag gjort för tex tre dagar sen. Jag fattar inte vad som händer med mitt minne. Men nu när jag sitter och tänker på vad jag gjort de senaste dagarna så står det helt still typ.. Vad har jag egentligen gjort? Shit.. Jag borde nog förbereda mig för att få alzemierz innan jag fyller 30 år eller nått :(

Men jag minns iaf att syrran var här en dag för att vi skulle förbereda lite för halloween. Jag hämtade henne på skolan vid tre, höll på att glömma av henne eftersom jag hade besök hehe :) Sen åkte vi och handlade och hämtade Liam på dagis. Sen kom syrran på att hon inte hade med blöjor så hon stanna kvar hemma medans jag åkte och köpte blöjor för första gången, och våtservetter och napp. Sen kom jag hem och kom på att vi glömt handla vissa saker så fick åka in en gång till. Tror ni dom på konsum fundera då eller? Sen på kvällen skulle vi plocka upp brorsan och kan ni gissa vart. Jo konsum haha!! Sen körde jag hem dom och var hos syrran hela kvällen och var hemma halv ett.

Ååå igår föresten jag köpte nya stövlar igår :D Var väl inom skoaffärerna typ 5 gånger innan jag lyckas bestämma mig. Och en kompis kom in två gånger bara medans jag stod i kön för att tom öppna kartongen och kolla vad jag köpt och frågar mig varför alla tjejer är så galna i skor. Jaaduu.. Och idag köpte jag lite nya kläder eftersom jag är i stort behov av det och speciellt byxor. Arbetskollegan nästan skällde på mig igår när jag kom på jobb juh. Hon tycker jag drunknar i mina kläder och frågar om det finns något kvar av mig.. Vadå jag har ju bara gått ner 7kg.. så stor skillnad kan det väl inte vara.. Berätta det för chefen idag så säger hon jo men det är klart det märks, du har ju blivit jättefin juh.. hehe.. :D Är väl inte alla som får så fina kommetarer av chefen hehe...

Det är typ vad jag minns av de senaste dagarna.. Eller jag minns ju att jag jobbat och att jag haft besök å såna saker som jag inte vill berätta om men det har la inte hänt något vettigt eftersom jag inte minns..

Ikväll kanske det blir att åka till Kristinehamn eftersom syrran tydligen ska köpa bil.. Vi får la se hur det blir.. Tar ju några timmar det...

Inga kommentarer: