söndag 18 oktober 2009

Jag sa Nej....

Igår fick jag förfrågan igen om att bli med och festa i Karlstad. Och vet ni vad jag svara, jo Nej! Mamma fråga varför jag sa nej när jag egentligen ville gjort det men jag kände helt enkelt inte för det... Jag var så himla trött, kanske inte så konstigt eftersom jag bara sov 4 timmar natten innan men jag kände verkligen att jag behöver vara lite själv och ta hand om mig själv.. Sen när jag sagt nej och fått massa sms att det var så tråkigt att jag inte ville bli med och att det skulle bli roligare om jag blev med och efter telefonsamtal där jag hörde på rösten hur "deppad" han blev för att jag sa nej så fick jag jättedålig samvetenhet. Kände mig så himla taskig!! Jag har ju sprit och jag är ju ledig i flera dagar och jag har jättekul när jag är med dom och hatar att vara själv men just igår kändes det bara som att det var en kväll då jag behövde vara själv.. Tänk att man ibland klagar över att vara ensam och sen när man varit med någon i flera dagar så vill man helt plötsligt vara själv. Underligt det där. Idag är en sån dag då jag gärna hade varit med någon men så verkar det inte bli :( Eller? Man ska aldrig säga aldrig... :)

Inga kommentarer: