måndag 9 november 2009

Annorlunda fredag...

Fredagen som var var väldigt annorlunda.. Först trodde jag inte att jag hade något planerat mer än att tvätta kläder men det dröjde inte länge innan jag fick sms om jag ville ha besök. Och visst varför inte.. Inte så kul att sitta själv hemma och speciellt inte på helger!! Hade suttit å sökt om kryssningar hela dagen från Oslo och kom på att jag kunde ringa Linda (T´s äldsta syster) och fråga henne om olika bolag och massa sånt. Var länge sen jag prata med henne och tiden har verkligen sprungit iväg och det var väldigt trevligt att prata med henne igen :) Får snart se till att träffas igen.. För visst kan man väl umgås ändå? Vill inte vara ovän med hans familj bara för att vi inte är ihop längre..
Sen kom kompisen mitt under samtalet men han fick snällt vänta :) Så jag trodde att min kväll skulle bestå av att bara sitta i soffan å se på film å så som vanligt men helt plötsligt så ringer en kompis och gråter och är jätteledsen för att hon bråkat med sin pojkvän och undra om jag kunde köra hem henne. Så då var det bara att ge sig iväg. Körde runt bra länge för hon kunde inte bestämma sig om vart hon skulle och jag har inte sett henne sååå full på många år. Var riktigt svårt att förstå sig på allt hon sa så som hon mummlade. Så var vi hos mig en sväng å tänkte hon kanske kunde somna där men nej då hon skulle minsann hem till killen ändå fast han vägrade svara.. Många gånger kasta hon telefon i golvet och när jag satt där å såg allt så kände jag bara åh vad gött det är att vara singel, det är så lugnt och gott :D Nu när man pratar med henne om kvällen så skäms hon hehe..

Inga kommentarer: