fredag 27 november 2009

Ullared :)

I torsdags var jag i Ullared. Fick sova två timmar innan det var dags att gå upp kvart över tre och klockan 4 körde jag iväg med Milla och Micke :) Var inte alls trött konstigt nog!! Börjar väl bli van haha.. Vi kom fram halv nio och det var ingen kö alls. Toppen!! De dröjjde inte länge innan saker å ting låg i kundvagnen som några timmar senare var full (åh då menar jag full) med grejjer.. Handla så gott som alla julklapparna å massa till mig åh. Är ju sååå billigt. Köpte bla en stor tavla som jag fråga en kompis å gissa vad den kosta, han gissa på 300kr men den kosta 49 haha.. såå fin. Så köpte jag bla en leksaksborrmaskin till Liam som han ska få i julklappa som kostar 300 i leksaksaffärerna häromkring men där kosta den 29, då kan man ju inte bara gå förbi den haha.. Sen prova jag en typ balklänning som går till knäna som kosta 179 (suuuperbilligt) men den passa inte, var förstor fast att jag prova storlek S och orka inte gå in en gång till å prova.. Så himla skönt att man har storlek XS/S igen. Nio kilo är borta tack vara Tony!! Så glad :) Handla verkligen allt möjligt och köpte också en ny mobiltelefon med touch skärm :) Så det försvann fort pengar men det gör inget... Såg han Lagerkillen Morgan också som är med i programmet Ullared. Guud vad folk kolla å peka på han å alla ville ta kort. Tyckte nästan synd om han som knappt fick jobba i fred.. Tänk å bli så känd bara för ett program.. Sen när man gått där i åtta timmar så kände vi att de var dags att dra sig hemmåt. Var ju lång väg kvar och nu hade jag börjat bli suuper trött. Så Micke fick snällt köra han :) Var hemma 4,5 timme senare och klockan var då 21.30. Hade tänkt lägga mig direkt för så trött var jag. Men så var jag ju tvungen att ladda den nya telefonen å läsa instruktionsboken. Sen vid tio så ringde ju så klart en kompis å stre å stre å stre!! Typiskt.. sa flera gånger att jag ville sova men nej då... de fick en itte!! Så klockan 01.00 då la vi på och jag fick äntligen somna :) På morgonen satte jag på min nya telefon och fick tag på de viktigaste numrerna som försvunnit eftersom inte alla nummer var på kortet.. Åker iväg till jobb å vem är första personen som ringer på min sprillans nya telefon då? Jo Tony!! Åh vad jag störde mig... Av alla personer så var han tvungen att vara den första.. nästan så man fundera på att åka tillbaks å byta telefon men men.. får väl gå ändå...

Inga kommentarer: