tisdag 3 november 2009

Måste kopiera ett inlägg...

Läste GrodisLindas blogg om hur hon upplevde Våran Halloweenfest och tyckte den var så himla rolig och bra skrivet så jag klistrar in de n här så får ni bevis på att det inte bara är jag och syrran som tycker allt varit bra :)

Halloween ta mig tusan!

Hej å hå, nu va de längesen :P
Ja igår va de ju halloween då :D En läskig en också :P hehe!
Skulle till Milli på maskeradmiddag, men när vi kommer dit så skulle man ta en biljett som fanns utanför å vänta på parkeringen. Efter ett tag kommer en skåpbil, å ur den stiger en jävla läskig typ å öppnar dörrarna bak utan att säga ett knyst, efter lite tveksamhet så hoppar vi in där bak, jag, Sofia, Christine, Chrilloff å Tonje. Vi åker runt ett bra tag, fanns ju inga fönster heller så vi hade ingen aning om vart vi va, till slut stannar vi å plockar upp 2 killar, åsså bär de av igen.
Efter ca en halvtimmes färd å 783 varv i en rondell så stannar vi å dörrarna öppnas å de enda som syns utanför e ett enda hav av MÖRKER!! AAAHH!! Vi e mitt ute i ingenstans i skogen, men sen ser vi en stuga som de lyser i, å bakom en ladugård står Milli å Jezzica å skrämmer oss förstås :P hehe.
Blev en riktigt rolig kväll me hur mycke god mat å gott som helst! Å roliga lekar :) Som slutade senare på Ritz.

Tack för en extremt rolig kväll :D Förstår då inte vart ni får alla ideér ifrån :D

Inga kommentarer: