söndag 29 november 2009

Förskyld å fest!!

I torsdags på väg hem från Ullared så börja jag få väldigt ont i hals å öra. Skit jobbigt... På fredan mådde jag väldigt dåligt men jobba ju såklart ändå. Näsan börja rinna å jag förstod att jag nu blivit förskyld för första gången i år (tror jag iaf). Lördan åkte jag å och jobba trots att jag var halvt dålig men jag är inte den som är hemma för minsta lilla sak utan då ska jag va ganska extremt sjuk isf. Efter jobbet åkte jag hem och bytte om så kom en kompis å körde mig till festen hos Hanna.. Var väldigt roligt, de jag minns iaf.. Minns att jag höll på att ramla ut genom fönstret på andra våningen och jäävlar så fort en person sprang för å rädda mig hehe.. Sen helt plötsligt så står jag inne på ett dansgolv inne på Tiki. Minns verkligen inte hur vi kom dit eller att vi gick in, ingen aning om att de kostat pengar å gå in. Måste säga att de var nog typ 7 år sen jag var så här riktigt jävla full att jag knappt minns något. Var skitjobbigt nu i efterhand.. Minns att jag försökte ringa en person hela tiden men han vägra å svara.. Ringde, ringde å ringde... Var ganska orolig eftersom jag vet att han vill ta livet av sig så jag var rädd att nu har något hänt.. Försökte tom ringa massa på morgonen å dagen å efter att ha ringt 31 gånger å skickat massa sms så äntligen fick jag svar klockan 15.31. Shit vad orolig jag var.. Åh jag hade visst pratat med han typ 7 gånger å frågat samma sak å sen lagt på å gjort så med typ 3 minuters mellanrum hela tiden så inte konstigt han tröttna å stängde av ljudet haha.. men minns verkligen inget av de. Inte heller att jag skällde ut en person och bad han dra åt helvete.. Kan ju säga att jag ångrar att jag drack så mycket för det är verkligen inte kul när man gör såna saker å inte minns något.. Men jag minns senare på kvällen att vi var på Timmys å åt. Sen körde Catrin hem mig :) Men vad klockan var har jag ingen aning om...

På söndan orka jag inte vänta på att mamma skulle hämta mig så jag tog bilen själv å körde till syrran.. :) Där julbakade vi med lille Liam som fattade ganska bra hur man tryckte ut figurerna i pepparkasdegen men efter ett tag var det ju roligare att ha formarna i håret haha... Var en väldigt trevlig stund förutom att jag var väldigt väldigt hes och knappt hade nån rörst. Tror inte det var så bra att ge sig ut när man är förskyld...

Inga kommentarer: