måndag 2 november 2009

HALLOWEEN Årets roligaste fest!!

Får ingen ordning på bilderna så det är väldig hopping på bilder.. Denna Halloween var väldigt speciell och det blir bättre och bättre för varje år och mer och mer saker att tänka på och hålla reda på. I år hade vi hyrt en stuga mitt ute i skogen och hyrt en skåpbil som vår snälla faster åkte sådär 45mil tur och retur för att få vara med och för att vara den hemliga chaufören :) Hon kom upp typ 01.30 på fredagsnatten och sov hos mig, kom väl inte i säng förens halv fyra så man var u lagomt trött då eftersom vi förberett och gjort ordning i huset hela dagen..

Alla gäster trodde att festen var hos mig eftersom det var det som stod på inbjudningskortet, ingen hade ens en liten aning om att de allihopa skulle bli kidnappade och hamna mitt ute i skogen. :D

Ideén var iaf bra synd bara att de flesta var försenade och att 4 stycken inte kom som anmält sig så bussen fick ju stå och vänta och jag blev tvungen att åka en extra sväng med vanliga bilen för att hämta en som var sådär 45 minuter försenade så totalt så fick middagen stå och vänta i över en timma :( Det var lite tråkigt för vi hann knappt se Liam i sin söta djävulsdräkt innan han blev hämtad. Väldigt tråkigt. Men annars var det superkul. Gästerna gillade verkligen våran ide fast än att de var lite skrajja hehe. En hade tom "fuskat" och skulle se på gps´en var dom var eftersom vi inte svara på frågan men det fanns inget namn och det visa bara att vi var mitt ute i ingenstans mellan Arvika och Norge haha.. Sen gjorde vi massa roliga lekar och fick reda på massa spännande saker. Tog bara typ 300kort. Inte alls mycket med tanke på att jag förra året tog 600kr.
Sen vid tio tiden skulle vi åka in till stan för att fortsätta festen på Ritz eftersom en kompis hyrt hela stället. Men det börja inte så bra för mamma körde i diket innan hon hann ut på vägen typ så fick ringa våran skåpbil som var full med folk så dom fick loss oss. Sen var det Party party :D Var väldigt kul där inne och det var många man kände. Dansade väldigt mycket och med många olika. Sen blev det en del bråk så jag gick hem ensam från stan vid kvart i två men inte blev det en tidig kväll för det eftersom jag prata i telefon till 06.08 så jag fick sova hela 3 timmar innan det var dags att gå upp för att lämna tillbaks nyckeln till skåpbilen på ok.

Men jag gick faktiskt å la mig igen för jag var väldigt seeg.. Sen hann jag precis upp innan syrran och mamma var här och då var det bara att bege sig mot huset vi hyrt för att städa och möblera om allt som det var innan vi börja med allt.. Tog några timmar och trött som ett as var man!! Men absolut årets roligaste fest!! Frågan är bara vad man hittar på till nästa år för att slå detta??? Hmm.... ??

Syrran passa på att kela lite med min gubbe. Är ju bara en gång om året han syns så är väl därför alla verkar älska han :)
Middagsbordet
Denna gången behövde inte jag sy en dräkt eftersom Liam blivit stor nu...
Ytterligare en som blev frälst i min gubbe :D
Alla vi som var med förutom Liam.. Folk syns lite dåligt och det står ett gäng bakom mig även om det inte syns så bra.. Är väl för att jag är så lång haha..
Min snygga ring med diamanter och ett matchande halsband hade jag på mig. Tack snälla för dom!!
Jag..
Dukningen och rummet..

Våran faster som rest långt för detta..

Och så här såg huset ut som vi hyrde för en helg :D

Inga kommentarer: