torsdag 19 november 2009

Dagarna som gått

I måndags var jag barnvakt åt Liam eftersom han fortfarande är sjuk och hans mamma vil ju föröka hinna med skolan och mormor måste jobba så då fick moster ställa upp. Klockan åtta på morgonen kom han åh jag var sååå trött.. Som tur var så berätta syrran att han var hungrig å trött så jag gjorde i ordning en flaska välling och la han i sin säng bredvid mig å där somna vi ganska snabbt. Så vakna vi typ vid elva. perry väl :) Sen gick vi upp å bytte blöja och busade, såg lite på tv å dansade till musik. Sen några timmar senare kom syrran och hämta han. Ibland är det lättvint!
Sen minns jag inte vad jag gjorde förens på kvällen då jag var å hälsade på syrran och en kompis skulle fixa en sak på min nya bil så han kom dit men istället blev han sittandes i soffan och såg på filmer med oss och busade och roade Liam massa. Inte skrattat så mycket på länge och man undrade ju ett tag hur gammal han var när han satt å lekte med nallen hehe :)
Tisdag var det jobb hela dagen och man hann inte med så mycket annat.
Onsdag var jag ledig och skulle städa ur bilarna, leta upp papper å fått gjort massa men det blev la sådär.. Fick iaf kört iväg golfen till Edane och sen efter att mamma kört hem mig vid 22 så kom en kompis och som vanligt så flyr timmarna iväg och klockan blev halv fyra innan jag kom i säng. Som vanligt alltså :D

Idag har jag försökt hinna med min farm å det går la sådär.. fattar inte vart tiden tar vägen. Så diskade jag undan lite, noppade ögonbrynen och klockan är redan halv fyra. SHIt!! Om en stund ska jag hämta Tonje på konsumparkeinga å köra henne till badhuset eftersom hon vill åka i min bil. Tar typ 2 minuter att köra men aja :) Rolig hon!! :D Sen ska vi träna och simma å efter det blir det en sallad på Amigo. I morgon blir det också träningspass sen har jag inget mer planerat men man vet aldrig vad som händer....

Inga kommentarer: