onsdag 2 december 2009

Karlstad

I Måndags minns jag knappt vad jag gjorde.. Men Erica var å hälsa på å färgade mitt hår. Hon hade ganska roligt åt hur jag prata då det ibland inte kom ut några ord alls. Syrran skratta ganska mycket hon åh.. förstår inte alls varför..
På tisdan var jag tvungen att gå upp klockan sju för att åka och vaccineras med arbetskollegan.. Men jag fick inte ta sprutan efteersom denna sköterskan inte tyckte jag lät så frisk.. så fick en ny tid på torsdag istället.. Sen åkte jag hem och vilade lite å städade och grejjade.. Gjorde i ordning mig och klockan två satt jag hos frisören som klippte bort 20cm av mitt hår. Saknar mitt långa hår redan.. Såg ju inte så kort ut när man satt där men.. Sen direkt efter åkte jag och hämta upp syrran på skolan och sen åkte vi vidare till karlstad. Hann att sprinag igenom Bergviks köpcentrum på 45 minuter, hade nämligen ingen mer tid på oss.. Hann att köpa med de jag ville ha på mig på julbordet. Fick bara bli nått typ!! Sen åkte vi vidare till Solfilmsohlsson och lämnade in bilen. Sen körde han in oss till stan där vi hade träff med Skandal-Robin :D Inte träffat han på några år så det var väldigt kul. Sen gick vi och tog en fika. 62kr för en cheescake och cola, sjukt dyrt egentligen!! Sen gick vi runt och tittade i olika affärer å stre om allt möjligt.. Fick åka buss på sms biljett och tog en tur till Ikea :) Biljetten gick ut 20.06 och bussen skulle inte gå förens 20.09 tillbaks men den var tidig som tur var. Typiskt att den ska gå ur bara 3 minuter innan men de hade kanske gått bra ändå? Sen åkte vi in till karlstad igen och köpte popcorn och godis å efter att Lennart som tonat rutorna på min bil kom och lämna den så gick vi ner i biosalongen å såg New Moon. Kom in en gubbe som jobba där å sa: Hej och välkommna, har egentligen inget att säga men vi måste säga något och nu har jag sagt något. Så gick han iväg!! Giss om vi skratta haha!! Filmen var sjukt bra å jag vill se nästa film med en gång juh... Var på Bio förra tisdagen också men då i Arvika å Med Milla :) såg 2012 och den var också väldigt bra...

Inga kommentarer: