söndag 10 juli 2011

Brorsans 20 års kalas..

Tänk att brorsan redan är 20 år, den skitungen haha =) Igår var vi där en sväng på kalas, satt ute allihopa i de jättefina vädret. Men eftersom pappa, farmor, peter och Emmelie skulle komma och hälsa på halv tre så kunde vi ju inte vara med på kalaset så länge :( Lite tråkigt för de var väldigt trevligt. Och ännu tråkigare var de att precis när man kommit till stan så ringer pappa och säger att de blir 75 minuter sen..! Ändå sa jag till han innan att höra av sig om han blir sen så att vi hade kunnat stanna längre men när jag inte hade hört något så räkna jag ju med att han var i tid men de blev som vanligt med den saken.. Inte ens mamma blev förvånad ;)

Liam har helt plötsligt blivit jättestor han :-)
Meline är redan 9 dagar gammal..
Igår badade vi Meline för första gången eftersom hennes hud blivit torr och börja spricka.. Hade i lite babyolja så blev hon så mjuk och go så =)

Idag och även igår var Meline vaken i flera timmar och bara log och njöt :) Älskar verkligen när hon är på det humöret och man smälter bara man ser på henne :) Vårat lilla mirakel!
Har haft Christians syster Jessica på besök idag, första gången på många år som hon hälsar på sin bror men någon gång ska ju vara den första.. Sen mitt i allt kom Mia och Viktor också :) Blev massa västeråsprat då de nyss kommit hem därifrån..
Och nu har jag precis fått Meline till att somna efter att ha tittat på en gäspande tjej i 1,5 timma =) Och pappa Christian är på väg hem från garaget :) Han har lite svårt att hålla sig därifrån ;)

Inga kommentarer: