torsdag 28 juli 2011

Kommer mer senare..

Går visst inte att ladda upp några bilder så ni får vänta på inlägget från gammelvala...

Idag har vi varit på familjerätten och skrivit på papper som intygar att Christian är fadern, var inte bara-bara och de skulle vara med 2 vittnen och grejjer men nu är de ordnat. Hoppas bara att Meline blir svensk medborgare när de är ordnat med fadern, nu är hon norsk och jag hoppas de går att ändra eftersom de är så krångligt att fixa pass å så annars..

I morgon är de 4 veckor sen Meline föddes och vi ska till bvc och mäta och väga igen. Alltid lika spännande varje gång.. =) Igår tog jag en hel del bilder på henne i en korg. Ska visa er bara jag får lite bättre med tid över. Christian är i garaget å grejjar och jag hör att tjejen börjar på att vakna nu så de är turboskrivning som gäller eftersom ni så gärna vill bli uppdaterade ;)
Fattar inte vart tiden tar vägen för man hinner knappt någonting. Visst har vi knappt varit hemma och vi har alltid haft något att göra men man hinner ju knappt med de man ska..

Har iaf börjat med dopkorten, måste få klart de snart så jag kan skicka iväg dom... Kan säga att de inte är billigt att göra egna kort men är man som mig så måste varje detalj vara planerad och de gäller även dopet. Har redan lagt flera tusen på fat, ställningar, skålar, dekorationer mm. Då är inte ens fikat inräknat eller dukar osv.. Har även beställt en specialdesignad dopklänning och jag tror allt kommer att bli så bra så :)

Nää nu ska jag kolla till världens vackraste tjej och i nästa sovstund ska jag bränna ut alla bilder på datan så att inget blir förlorat sen ska jag fortsätta med dopkorten, evt blogga mer, evt baka och ja just de ja maten ska ju göras också. Ja ni förstår säkert att de är en hel del att göra.. Om 4 dagar åker vi ju på semester också så de måste börja planeras inför den också..

Inga kommentarer: