torsdag 7 juli 2011

Melines välkomstkalas

Redan dagen efter vi kom hem så hade vi kalas för Meline. De var drop in typ hela dagen kändes det som. Fösta gänget kom klockan 2, andra gänget klockan 4 och tredje gänget klockan 6. Totalt var de 22 personer som var inom och när kvällen var slut så var jag jäkligt sleten! Men de var gött att de flesta nu hade fått sett världens sötaste tjej så man hade de avklarat..

Här provar Meline sin babysitter med djungelljud, vibrationerna är så starka så de är otäcka tycker ja. Hon får nog bli lite större innan den används igen..
Gudrun och Liam kollar på Meline. Syrran råga Liam om de skulle skaffa en bebis och Liam tittar på henne och pekar på Meline ta henne. Hmm då utbrast man fort att de är inte så man skaffar barn och tyckte att om de nu måste sno någon bebis så får de ta någon på stan eller så ;)
Guud vad stor Liam hade blivit också, eller är de för att man blivit van en så liten tjej som han plötsligt kändes jättestor? =)
Meline fick massa presenter! Blev förvånad över hur mycket fint hon fick :) tack allihopa för dom :)
Hade bakat massa i förväg och fryst ner eftersom jag visste att jag skulle få bebis och mycket besök och misstänkte att jag inte skulle orka baka så mycket med en gång.. Mer bilder på bakverken finns att se i min Tårtblogg
Med första gänget (familjen) så satt vi ute och gotta oss :)

Inga kommentarer: