torsdag 20 november 2008

**Det SNÖAR**

Jepp det stämmer. Idag när jag åkte på jobbet så började det snöa. Det kom massa snö och det var stora fina snöflingor som kom. Men gud så halkigt det var att köra. Är nog bara att inse att vintern redan kommit.




Man blir mer och mer sugen på en resa till varmare länder när man ser snön men samtidigt är den ju lite mysig. Lite lagomt är bra men inte kul när det blir för mycket. Visste ni föresten att folket tror att årets julklapp blir ett presentkort på en resa? Såg det både på nyheterna och i tidningen. Vad tror ni? Jag tror inte jag varken kommer få en resa eller ge bort men överlycklig hade jag ju blivit om jag fått en då.. Kollade lite på resor igårkväll och det finns ku många ställen man kan åka till för under 1000kr t/r tex polen, tjeckien, england, spanien mm.

1 kommentar:

Linda sa...

snø?? oj.. her hjemme skinner sola, igår hadde vi bortimot 6 varmegrader.. temperaturen nå aner jeg ikke.. men det føles som om det er varmegrader..