fredag 28 november 2008

Konstiga drömmar!

Jag drömmer nästan aldrig, eller aldrig som jag kommer ihåg iaf. De sägs ju att man drömmer varje natt men att man kanske inte minns det. De senaste nätterna så har jag vaknat upp och kommit ihåg vad jag drömt, bara det är annorlunda och sen är väl drömmarna i sig en aning konstiga hehe.
En dag drömde jag att jag var ute på en svanpark i en storstad där man fick sitta på svanar medans de simmade iväg några varv. De skulle sedan ha betalt och jag struntade i det och då började svanen att flyga och nypa mig i rumpan.
En annan dag drömde jag att jag, Tony och Tommy åkte i bil och att sen Tommy kör rakt ut för en bro för att medvetet hamna i vattnet för att testa om man kan öppna bildörren eller veva ner rutan. Jag öppnade dörren i luften och hoppade ut innan de landade på vattnet.
Åh jag vet att jag har mer drömmar jag kommit ihåg men jämt nu står det stilla. Ååh vad typiskt.. Aja kanske skriver om dom senare..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag drömde oxå konstigt i början av min graviditet. Å i mitten av den var det mardrömmar å sen i slutet inga drömmar ;)

Milli sa...

Jag är inte gravid om det är det du tror...