fredag 21 november 2008

Årets första Julkort :)

Igår och idag har jag gjort årets första julkort. Har i flera dagar förberett och stämplat och färglagt med akvarellfärger och först igår kunde jag börja med korten. Tiden går så snabbt och snart är det ju dags att skicka julkorten och det känns som om jag inte kommer hinna göra så många kort som jag tänkt mig. Förra året jobba jag väldigt mycket så då hade jag absolut ingen tid över men i år har jag bestämt mig för att försöka ta tiden till det.
Jag håller också på och gör julklappar till syrran, LindaM och Anita. Mer om det får ni inte veta eftersom ni tjuvkikar lite här :) Håller också på att gör snickers eftersom Tonys mormor tjatat om dom i flera veckor så tog jag nu slag i saken och började. Ska kanske bli bjuden på middag idag så då tänkte jag ta med dessa nylagade snickerskakorna :) Nää som ni säkert förstår så har jag en del att grejja med.







1 kommentar:

~~Sessan~~ sa...

Hej!
Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....
http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Sessan..