lördag 29 november 2008

Julshopping i storstad :)

Igår kväll var jag extremt sleten efter att ha jobbat 11timmar - 2 dagar i rad, förstår inte hur Tony orkade jobba 12 timmar om dagen i en hel månad. Men man kommer kanske in i det. Men gött att jag nu är ledig några dagar. Igår efter jobb åkte vi till Tonys mammas sommarstuga och där blev vi sittandes hela kvällen och halva natten. Kom inte hem förens halv två så åt vi mat och sånt. Nu väntar jag på att "svärmor" är färdig hos frisören sen ska vi åka på en minitripp till Karlstad för att shoppa julklappar :) Hoppas verkligen man hittar mer saker där för i denna staden hittar man ju ingenting.. Sen är det massa som ska göras här hemma som tex putsa fönster, stryka julgardiner och sätta upp, leta fram adventsstakar, städa tvättstugan och scraprummet mm. I morgon är det skyltsöndag och då ska det visst vara karuseller i stan? Tror inte det varit det tidigare men jag vet det har varit massa andra aktiviteter så kanske man ska ta sig en sväng dit.

1 kommentar:

Livet på Citronodlingen sa...

Här städas det också för fullt för att kunna sätta upp adventspyntet (vilket jag är ganska ensam om... man firar inte advent här..)