tisdag 25 november 2008

Jag är såå slöö!!

Jag har inte varit inne på datan sen jag skrev sist. Har ju jobbat väldigt mycket nu eftersom arbetskamratens mamma dog i helgen. Det gick väldigt snabbt och för en vecka sen var allt bra med mamman men sen blev hon helt plötsligt dålig och allt blev bara sämre och sämre. I helgen efter arbetspassen så var man hos Tonys mamma på sommarstället till sent på kvällarna. Så när vi kommit hem har vi varit så sletna och gått och lagt oss med en gång. Orkade inte ens kolla datan eller städa eller tvätta. Det stod massa disk på bänken i några dagar och det hör inte till vanligheten. Men igår när tony kom hem från jobb så tog han tag i det och städade undan, tvättade kläder och eldade i brasan. Jag blev helt chockad! Inte för att han städat för det brukar han göra oftare än mig eftersom han är lite pedant men jag visste ju att han var väldigt slöö han också, och han har dessutom haft väldig huvudvärk i några dagar så därför var jag helt beredd på att jag skulle behöva ta hand om det när jag kom hem klockan 8 på kvällen.
Nu är jag ledig i 2 dagar och ska ladda upp batterierna så att jag åtminstonde orkar skriva lite.

Inga kommentarer: