torsdag 13 november 2008

Såå RES-SUGEN! Vill åka utomlands igen...

I flera dagar har jag varit såå sugen på att resa bort och alla mina arbetskamrater, familjemedlemmar, kompisar mm säger: men du har ju varit i London, Milano och Venedig på löpet av tre månader och om några månader ska du till Thailand så nu får du skärpa dig! hmm njaee, joo engentligen enligt plånboken så ja, kanske, men jag är ändå sååå ressugen och skulle gärna tänkt mig en resa nu.. Köpte 16 reslotter häromdagen med förhoppning om att vinna presentkort på en resa men nej då.. hmm njae man får väl vänta på att flyget till Thailand ska lyfta. Under tiden får jag väl söka lite på en jättebra resesajt Trivago där man kan hitta massa tips på sevärdheter, se bilder och läsa recensioner från andra medlemmar. Något annat som också är bra är att man tjänar pengar genom att dela med sig av sina synpunkter och erfarenheter. En liten nackdel som ändå kanske är positivt om man ser det fran andra sidan, är att man varje dag ser så mycket fina bilder och läser så många recensioner vilket leder till att man nästan varje dag ser något nytt resmål man gärna skulle vilja åka till. Finns mycket fina platser även i Sverige som jag aldrig vetat om så stort tack till Trivago :D
Nu ska jag drömma vidare och gosa lite med lillsyrrans bebis innan Tony kommer och hämtar mig eftersom sommarbilen nu är avställd och vi bara har en vinterbil.

Inga kommentarer: