onsdag 1 april 2009

Annorlunda händelse!!

Som vanligt när jag behöver bilen så måste Tony köra hem den på någon av hans raster så att jag kör tillbaks han på jobb och sen har jag bilen. (Tur att det snart är dags att ställa på sommarbilen igen). Och då berätta älsklingen en rolig händelse, eller kanske inte.
Det var nämligen så att när han skulle gå till bilen för att låsa upp den och sen åka för att hämta mig så krånglade låset lite. Det är inget ovanligt utan kan hända då och då så han stod och lirkade lite och sen fick han upp dörren. När han satte sig i bilen fick han syn på sterion och tänkte- Men vad fasiken vad är dte för sterio? Det var inte min sterio och då när han kolla sig omkring upptäckte han att det var inte våran bil!! SHIT!! Så han gick ut och låste igen och gick sen till VÅRAN bil :D Han sa att den bilen aldrig stått utanför hans jobb och han såg ju bilen och den hade samma framlampor (vi har ju inte orginallycktorna) och 2 extraljus i fram så han reflektera aldrig över att det kanske inte var rätt bil hehe. Men efteråt så såg han iaf att den bilen inte hade tvådelad toning längst bak som våran har men det är ju kanske svårt att upptäcka när man inte alltid går runt om bilen. Så det var ju faktiskt lite kul men nu undrar man ju om andra kan öppna våran bil också? För då känns det ju verkligen inte roligt!! Har aldrig stött på detta problemet tidigare men brorsan skicka ju sms en morgon och tyckte han såg mig och bilen i stan när jag låg och sov så jag undrar om det kanske kan ha varit den bilen han såg. Den hade nästan samma regestreringsnummer som min också. Lite otäckt ändå faktiskt.
När han berätta detta för mig tänkte jag typ men våran bil är ju lite stylad och inte orginal så hur kan man ta fel men han visade bilen när vi parkerade igen utanför hans jobb och mycket riktigt så var det väldigt likt i framänden...

Idag var jag och Erica och tränade och det kändes extra jobbigt idag, inte bara för att det var igår vi tränade sist utan för att solen lyste mot våran rygg så det var extra varmt. Var skönt sen när man simmade så man fick svalka av sig lite.

Senare idag kommer kanske en kompis hit så ska vi scrappa. Är alltid roligare när man är flera. Så har vi börjat diskutera på om vi kanske ska gå en danskurs ihop. Får se om det går någon. Vore kul att lära sig dansa för jag är sååå dålig.. Å så är det ju altid trevligt att träffa lite nya människor.

1 kommentar:

Jezzica sa...

HAHAHAHAHA jag skratta så jag höll på å dö :D Å jag vill oxå börja dansa. Jag måste gå ner i vikt inom 5 år