tisdag 14 april 2009

Blommor och godis :D

I förrgår när jag kom hem stod denna påskgruppen på trappan utanför dörren. Inte fanns det något kort eller någonting så jag vet inte vem som har gett oss den. Misstänker att det är grannen rakt över för dom har gett oss blommor typ tre gånger innan bara sådär. Sen har vi en annan granne som kom med en bukett tulpaner för någon månad sen men det var ju eftersom vi knackade på hos dom för att lämna över ett brev som kom till våran postlåda istället för deras och då blev dom så glada och dagen efter var dom alltså här med buketten.


Igår var Sara och Erica här i några timmar och Erica hade gjort denna fina påsen full med godis. Så fint! Åh vad irriterad jag blir på att inte jag kommer på såna ideer med påskteckningar eller godis. Aja nu har jag ett år på mig att klura ut vad jag ska göra nästa år hehe..



Sara går en afrikansk danskurs i Lund och visade oss hur dom dansar och jag säger bara HERRE GUD haha.. Vi skratta så vi höll på att dö och jag tror inte det blir någon dans för min del på resan hehe...

Inga kommentarer: