lördag 4 april 2009

Har fyndat idag!!!

Är ledig idag och i morgon och givetvis så jobbar ju Tony. Så typiskt att när jag väl är ledig på helgerna så är det hans tur istället. Så vad gör man? Jo jag ringde familjen och undrade om vi skulle göra något och dom skulle gå på den stora Loppisen som Ericas pappa annordnar för en idrottsklubb. Brukar inte vara så glad i att gå på loppisar eftersom jag tycker att jag har allt jag behöver men tänkte ändå att det kunde vara en kul grej och så får man ju lite mer tid med Mamma, syrran och Liam.
Så jag släpte av Tony på jobbet och åkte sen till syrran där jag satt och lekte lite med Liam på golvet och sen tog en sådär 100kort och sen ställde ju Laika upp på kort också så det blev en liten session där också. Är inte lätt att ta kort på djur alltså. Men vi får se om det blev något bra, har inte kollat igenom dom ännu.. Så efter en stund åkte vi till Folkets hus där loppisen var. Gick runt flera varv och jag lyckades faktiskt hitta lite. En laptopväska, ett tårtfat med lock, en vispbunke så att inte grädden ska skvätta överallt, en lampa att ha antingen i vårat sovrum eller i gästrummet för nu har vi bara en lampa som vi får flyttta dit när vi har besök och då har ju inte vi någon, en dekorationsfågel och två tavlor. Allt detta för hela 100kr :D Gud så billigt...

Har länge funderat på en väska till den bärbara datorn men har tyckt att dom varit så dyra men här kosta den 20kr så givetvis var jag tvungen att köpa hehe.

Tavlorna var superfina och gjorda med hjälp av naturen. Den har massa bark och mossa och gjorde att tavlorna var uppbyggda och har en 3d effekt. Dessa kostade 20kr styck och dom är väl 30x40cm stora. Vet inte om dom passar in i våran inredning men var bara tvungen...

Och en söt fågel då för bara 5kr :) Vet att vi säljer liknade på jobbet men denna var så fin och den är dessutom dubbelt så stor.

Inga kommentarer: