torsdag 23 april 2009

Exakt en månad kvar...

Tiden flyger iväg och det är idag exakt en månad tills vi sitter i flygplanet på väg till Afrika :)
I morse var vi och vaccinera oss och efteråt har jag varit och tränat med Erica.
Idag kändes det skitbra och jag tänkte hela tiden -måste bli smal- och på -Tunisien- och vips så orkar man ännu mera och längre pass. Tex så klara jag springa på denna maskinen där man håller armarna på såna spakar som rör sig i takt med att bena flyttas i hela 25 minuter, från början klarade jag inte ens 5 minuter. Sen efter en timmas träningspass så tog vi ett simningspass och jag klarade 20 varv för första gången. Så jag är såå stolt över mig själv nu. Detta ska gå bra! Det måste det...
Ikväll kommer Milla och Micke och vi ska såklart prata om resan och bestämma mer vad vi ska göra, vad som måste inhandlas, vad man ska ha med sig, hur vi ska ta oss dit osv.
Kul Kul..

Inga kommentarer: