torsdag 9 april 2009

Glad Påsk :D

Vill önska er alla en Glad påsk!! Jag har jobbat varje dag nu och jobbar hela påsken förutom i morgon då jag är i Jönköping. Har påskat till det lite hemma men så mycket mer påsk än så blir det nog inte. Är nog första året det inte blir någon påskmiddag men jag orkar/hinner inte göra det till två personer..
Dom har påskpyntat en hel del både i Arvika och Charlottenberg med både fjädrar, blommor och häxor och före jag åkte till jobb idag passa jag på att åka förbi och samtidigt ta kort. Därav de lite suddiga bilderna...


I morgon på min lediga dag ska jag Tony, Camilla, Micke och Linda åka till Jönköping på bilmässan ELMIA :) Det tar 5 timmar att köra dit en väg så som ni säkert förstår så blir det till att gå upp tidigt i morgon och jag räknar med att dagen i morgon blir väldigt lång.
Så idag blir det en tidig kväll för att orka gå upp i morgon och även lördag, söndag och måndag när man ska på jobb igen.

Inga kommentarer: