måndag 13 april 2009

Far och flänger överallt..

Igår var en sån där dag då man var överallt och man fick gjort väldigt mycket. Först jobbade jag och när vi kom hem så hade Tony gjort mat så vi åt, sen åkte vi och hälsade på syrran och mamma, sen när vi skulle åka så träffa vi på Sarah, Linda och Rocky så vi blev ståendes och prata där ett tag, sen åkte vi till sommarstugan där Tonys familj är nu och sen åkte vi hem och bara 10 minuter efter fick vi besök av Milla och Micke.
Vi satt och prata om allt och sen kom vi in på resor och vi bestämde oss för att hänga med dom till Tunisien. Vi hade egentligen tänkt att kanske åka till flera länder i Europa men det blev ändrade planer och nu är resan istället bokad med flyg till Afrika :D
Känns lite lustigt och det var nästan som en impulsköp eftersom vi bara vetat i en dag att dom bokat resa dit. Men nu är det bokat och betalt och det ska bli så härligt att komma iväg till varmare länder redan om en månad och tio dagar :D
Som ni vet så går tiden väldigt fort när man har roligt och rätt som det var så var klockan 01.30 och jag fattar inte hur tiden bara kunde flyga iväg så fort. Och då var vi hungriga och åt lite och sen kom vi på att vi måste åka och tanka bilen så vi kom inte i säng förens 02.30. Och det knepiga var att jag inte ens kände mig trött. Sen ringde väckarklockan 07.30 och det var dags att göra sig klar för att åka på jobb igen.
I fredags sov jag superdåligt och vi gick upp kl 5 och åkte ända till jönköping, gick omkring där hela dagen och sen hela vägen hem, dagen efter var det upp tidigt igen för att åka på jobb, natten därpå sov jag också superdåligt och låg och vände och vred på mig, sen upp och jobba, och inatt var dte inte många timmars sömn eftersom vi kom i säng så sent och skulle upp tidigt igen. Så egentligen borde jag ju vara supertrött nu men det kommer kanske ikväll. Ikväll får jag besök av två andra kompisar och även om jag är jätteglad åt att dom ska komma så hoppas jag ändå inte att det blir så sent som inatt för jag borde nog sova en hel natt snart :)
I morgon är jag ledig och då ska jag nog bara slappa och kanske scrappa lite..

Inga kommentarer: