fredag 24 april 2009

Karlstadtur :D

Igårkväll hade vi ju besök och det blev en sen kväll även denna... Tiden bara flyger iväg när man har kul och man får så ont i kinderna efter allt skratt. Ska verkligen bli kul att åka på en resa tillsammans med dom. Det kan ju inte bli annat än roligt :)

Idag vakna jag 10.22, så sent har jag inte vaknat på länge! Skickade sms till syrran med en gång och frågade om dom ville åka till Karlstad idag och det kunde dom. Så jag skicka sms till älsklingen att han får komma med bilen på hans rast halv elva eftersom han hade tagit min bil. Så jag stressa mig upp och slängde på mig kläder och lite smink, så då vet ni vad man kan hinna på 8 minuter haha.. Sen åkte jag och hämtade syrran och Liam och vi åkte in till storstaden och shoppade. Köpte bla ny bikini, vattenfast mascara, solkrämer, dedeorant och makeupborttagningsservetter. Sen åt vi baguetter på stans bästa ställe som numera är standard. Efter det så åkte vi till Mariebergsskogen där ingen av oss varit tidigare. Var riktigt kul att gå runt och se, och Liam fick klappa på djuren och passade även på att dra hästen i manen:D Fanns bla hästar, kossor, grisar av alla storlekar, får, getter, hönor, kaniner, fåglar, papegojor, råttor mm. Och trots att Liam är knappt 8 månader så verkade han jättefacinerad. Iaf av djuren som rörde sig! Tror inte han la märke till tex vildsvinet som låg och sov utan han trodde nog bara det var en sten.. Var väldigt kul att ha med dom på ett sånt ställe och jag ska garanterat ta med mina barn hit. Älsklingens pappa bor ju typ mittemot så då kan man ju ta två flugor i en smäll :)








Inga kommentarer: